Aralık Ayı Aylık Çalışma Değerlendirme Raporu

Aralık Ayı Aylık Çalışma Değerlendirme Raporu

23.03.2025 8

SAVE YOUR ENVİRONMET SAVE YOUR FUTURE

ETWİNNİNG PROJESİ ARALIK AYI ETKİNLİKLERİMİZ

 

*** Save Your Environmet Save Your Future Etwinning Projemizde Aralık Ayında Öğretmen Öntestini Hazırlayıp Projeye Katılan Öğretmenlere Uyguladım Ve Sonuçları Raporlaştırarak Etwinning Portalına Yükledim.

         Öğretmen Ön Testi Raporumuz Aşağıdaki Gibidir.

 

SAVE YOUR ENVİRONMENT, SAVE YOUR FUTURE PROJESİ

ÖĞRETMEN ÖN TESTİ DEĞERLENDİRME RAPORU

(SAVE YOUR ENVİRONMENT, SAVE YOUR FUTURE PROJECT

TEACHER PRE-TEST EVALUATION REPORT)

 

     Projemiz öğretmenlerinin ön test sorularına verdikleri yanıtlar doğrultusunda ulaşılan sonuçlar  şöyledir;

     The results obtained in line with the answers given by the teachers of our project to the pre-test questions are as follows;

 

1-    Öğretmenlerimizin branşınız nedir sorusuna verdikleri yanıtlar;

Beden Eğitimi-1

Geography Teacher-1

English-2

Türkçe-3

Math-1

Psikolojik Danışman ve Rehberlik-1

Social studies-1

History teacher-1

Teachers' answers to the question "What is your branch?";

Physical Education-1

Geography Teacher-1

English-2

Turkish-3

Math-1

Psychological Counseling and Guidance-1

Social studies-1

History teacher-1

 

2-    Öğretmenlerimizin meslekte kaçıncı yılınız sorusuna verdikleri yanıtlar;

 1-5 years (yıl)-2

6-10 years (yıl)-0

11-15 years (yıl)-4

15-20 years (yıl)-3

20 or more years(yıl)20 or more years (yıl)-2

Our teachers' answers to the question of how many years they have been in the profession;

1-5 years -2

6-10 years -0

11-15 years -4

15-20 years -3

20 or more years (yıl)-2

 

3-    Öğretmenlerin tamamı daha önce eTwinning’i duymuştur.

All of teacherss have been hearted  eTwinning.

 

 

4-    Öğretmenlerin tamamı daha önce eTwinning projesinde yer almıştır.

All of teacherss have been involved in at least one eTwinning project.

 

5-    Öğretmenlerin % 9.1’i web2.0 araçlarının nasıl kullanıldığını bilmediğini, %90.9’u web2.0 araçlarının nasıl kullanıldığını bildiğini belirtmiştir.

9.1% of the teachers stated that they did not know how to use web2.0 tools, 90.9% stated that they knew how to use web2.0 tools,

 

6-     ‘Cevabınız evetse kullanmayı bildiğiniz web2.0 araçlarına örnek verir misiniz?’sorumuza cevap olarak öğretmenlerimiz;

-Canva, kahoot, padlet, animote, wordwall, quizes, bitmoji, googleclasroom, googleform, mentimeter, geogebra,

-Canva, JugsawPuzzle, Mentimeter

-Canva, Wordwall, Kahoot, Renderforest, Emaze...

-Canva, linoit, coggle

-canva, storyjumper,wordwall,emaze

-Canva, renderforest

-Canva, padlet, classroom,

-story jumper, Book Creator, coogle, Canva,Bitmoji, Blogger, Capcut,ClassDojo,Genially, Jambord, Kahoot, Padlet, Pixton, Quizizz,Removebg, Thinglink, Voki,

-Wordart, Wordwall, Google Forms,

-Pixton , ChatterPix, Kahoot , quizziz ,

-Canva moviemaker googleforms scoompa

‘If your answer is yes, can you give examples of web2.0 tools you know how to use?’in response to our question, our teachers said;

-Canva, kahoot, padlet, animote, wordwall, quizes, bitmoji, googleclasroom, googleform, mentimeter, geogebra,

-Canva, JugsawPuzzle, Mentimeter

-Canva, Wordwall, Kahoot, Renderforest, Emaze...

-Canva, linoit, coggle

-canva, storyjumper,wordwall,emaze

-Canva, renderforest

-Canva, padlet, classroom,

-story jumper, Book Creator, coogle, Canva,Bitmoji, Blogger, Capcut,ClassDojo,Genially, Jambord, Kahoot, Padlet, Pixton, Quizizz,Removebg,

-Wordart, Wordwall, Google Forms,

-Pixton , ChatterPix, Kahoot , quizziz

 

7-    Öğretmenlerin % 9.1’i yapay zeka araçları hakkında bilgi sahibi olmadığını, %27.3’ü yapay zeka araçları hakkında bilgi sahibi olduğunu, %36.6’sı yapay zeka araçları hakkında kısmen  bilgi sahibi olduğunu belirtmiştir.

% 9.1of the teachers stated that they did not have knowledge about artificial intelligence tools%27.3’ü stated that they had knowledge about artificial intelligence tools, and %36.6’sı stated that they had partial knowledge about artificial intelligence tools.

 

8-    Öğretmenlerin % 18.2’si AI araçlarının nasıl kullanıldığını bilmediğini, %36.4’ü AI araçlarının nasıl kullanıldığını bildiğini, %45.5’i AI araçlarının nasıl kullanıldığını kısmen bildiğini belirtmiştir.

% 18.2 of the teachers stated that they did not know how to use AI tools, %36.4stated that they knew how to use AI tools, and %45.5 stated that they partially knew how to use AI tools

 

9-    Öğretmenlerin  % 27.3’ü daha önce AI araçlarını kullanmadığını, % 72.7’si daha önce AI araçlarını kullandığını belirtmiştir.

27.3% of the teachers stated that they had not used AI tools before, and 72.7% stated that they had used AI tools before.

 

10-Öğretmenlerin tamamı''Dünyanın karşı karşıya kaldığı en büyük sorun çevre sorunudur.’’ cümlesinin doğru bir cümle olduğunu söylemiştir.

     All of the teachers said that the sentence "The biggest problem the world is facing is the environmental problem" is a correct sentence.

 

11-Öğretmenlerin tamamı''Çevre sorunları ile mücadelede eğitim öğretimin önemli rolü
vardır.’’sorusunu evet olarak cevaplamıştır.

All of the teachers answered yes to the question, "Education has an important role in combating environmental problems.’’

 

12-Öğretmenlerin % 90.9’u geri dönüşümün ne anlama geldiğini bildiğini, 9.1’i geri dönüşümün ne anlama geldiğini bilmediğini belirtmiştir.

90.9% of the teachers stated that they know what recycling means, while 9.1% stated that they do not know what recycling means.

                                                                                               Report by

    Hatice Efsun BAYKAN